פרויקטים בתחומים שונים

לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי מול ענפים מגוונים. למדנו את תחומי העיסוק שלכם, את המאפיינים הייחודיים של סוגי הארגונים השונים, ואנחנו גאים ביכולת שלנו לענות על צרכים מיוחדים. לקוחותינו המגוונים הם לב ליבה של פעילותנו. אנחנו כאן עבורכם, מתאימים את הטכנולוגיה לצרכים שלכם. עומדים לרשותכם על מנת להבטיח הנאה מקסימלית מהמוצרים והשירות שלנו.

Asset 4

מרכזי מבקרים ומוזיאונים

אנחנו בחברת DM שמחים לאפשר ללקוחותינו ליהנות מקדמה טכנולוגית שמסיטה את הגבול מהשמיים. כי אין גבול לאפשרויות. אנחנו יודעים להגשים את החלומות הפרועים ביותר של אדריכלי הפרויקטים, המתכננים מוזיאונים, מרכזי מבקרים ותערוכות.

אנחנו מתחברים למובילי הפרויקט ומספקים את הפתרונות המדויקים ואת האינטגרציה ביניהם, גם אם נדרש ייצור מיוחד עבורם.

תוכלו לגלות אצל לקוחותינו כי אנו מומחים בהפיכות קירות דוממים לקירות מלאי חיות, צבע וסאונד. קירות שמזמינים את הצופה לחוויה רב חושית מיוחדת במינה, חוויה של תנועה במרחבי המרחק והזמן וכל זאת מבלי לזוז מהמקום.

בין לקוחותינו: מוזיאון העם היהודי בית התפוצות, מרכז מבקרים טבע טק, מרכז מבקרים גבעת התחמושת, מוזיאון רבין, אולמות האבירים בעכו, מרכז מבקרים מפעלי ים המלח, היכל הזיכרון הלאומי בהר הרצל, מוזיאון הלוחם היהודי במלחמת העולם השנייה.

הטכנולוגיות שמאפיינות את התעשייה

הקרנה מיוחדת+ <br>קירות LED
הקרנה מיוחדת+
קירות LED
אודיו מתקדם
אודיו מתקדם
מערכת שליטה <br>ובקרה משוכללת
מערכת שליטה
ובקרה משוכללת
תוכן דינאמי
תוכן דינאמי

  • אולמות אבירים
    Asset 4

    אולמות אבירים

    כדי ליצור ביקור חוויתי וסוחף באולמות, התבקשנו ליצור פתרונות מולטימדיה ואודיו מתקדמים אשר יאפשרו המחשה והצגה ויזואלית איכותית וסוחפת עבור המבקרים...

  • היכל הזיכרון
    Asset 4

    היכל הזיכרון

    היכל הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל, שנחנך ביום הזיכרון תשע"ז בהר הרצל, מבטא את הכבוד, ההוקרה והמחויבות שרוחשים המדינה ואזרחיה לנופלים במערכות ישראל.