פרויקטים בתחומים שונים

חברת DM מספקת מענה נרחב גם לגופים המאופיינים ברמת הרגישות הגבוהה ביותר – בהיבטים טכנולוגיים ואנושיים כאחד. המקומות בהם מוצג, נאסף או מועבר מידע רגיש – הם המקומות בהם אנחנו מספקים לכם את טכנולוגיות השליטה והתצוגה המתקדמות ביותר, וזאת תוך שמירה והגנה מלאים על חיסיון ופרטיות המידע שלכם.

Asset 5

חדרי שליטה וחמ"לים

חברת DM מאפשרת לתעשיות הביטחוניות, וללקוחות הדורשים פתרונות מורכבים, רגישים, ויתירים, ליהנות מקידמה טכנולוגית מהמעלה הראשונה.

הפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו כוללים מערכות שליטה ובקרה משוכללות, מטריצות KVM 24/7 לאתרים גדולים ומורכבים (על גבי תשתית אופטית ונחושת), מערכות אבטחת סייבר למחשבים, ופתרונות ועידה חוזי ו-Collaboration.

בין לקוחותינו: צה"ל, משרד הביטחון, משטרת ישראל, שירותי כבאות והצלה, שב"ס, אלביט, רפאל, ורבים נוספים.

אנו מכירים ומבינים היטב את צרכי הלקוחות שלנו וכן את גבולות הגזרה המחייבים במערכת הביטחונית.  בהתאם, אנחנו מספקים את השירות ואת הביצוע – ברמה הגבוהה ביותר וברגישות המתאימה.

הטכנולוגיות שמאפיינות את התעשייה

סייבר
סייבר
מערכות שליטה ובקרה
מערכות שליטה ובקרה
מערכות קריטיות <br>מטריצות KVM
מערכות קריטיות
מטריצות KVM
Unified Communications
Unified Communications

  • רכבת חדר בקרה
    Asset 5

    רכבת חדר בקרה

    על מנת לשמור על ביטחון נוסעי הרכבת ועובדיה, וכדי ליצור פעילות רכבות מדויקת ומקצועית יותר, הוחלט ברכבת ישראל להקים חמ"ל טכני ראשון מסוגו בארץ...

  • כי"ל, תרכובות ברום
    Asset 5

    כי"ל, תרכובות ברום

    חברת תרכובות ברום מקבוצת כי"ל עוסקת בייצור מוצרים מברום. מפעל החברה מפיק כשליש מכלל המתיל ברומיד המופק בעולם...

  • רכבת PIS
    Asset 5

    רכבת PIS

    על מנת לשפר את תצוגת לוחות הזמנים ומערכות הכריזה בתחנות ולהפחית בכוח אדם ובתקלות, עלה הצורך להקים מערכי מחשוב ויישומים אוטומטיים שיתנו מענה איכותי...