פרויקטים בתחומים שונים

לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי מול ענפים מגוונים. למדנו את תחומי העיסוק שלכם, את המאפיינים הייחודיים של סוגי הארגונים השונים, ואנחנו גאים ביכולת שלנו לענות על צרכים מיוחדים. לקוחותינו המגוונים הם לב ליבה של פעילותנו. אנחנו כאן עבורכם, מתאימים את הטכנולוגיה לצרכים שלכם. עומדים לרשותכם על מנת להבטיח הנאה מקסימלית מהמוצרים והשירות שלנו.

Asset 2

גופים ומוסדות ציבוריים

חברת DM מאפשרת לענפי השירות הציבורי בישראל ליהנות מקידמה טכנולוגית, המשרתת אותם בביצוע עבודתם. מגוון הפתרונות שלנו, המותאמים באופן מלא לצרכים של לקוחותינו, פזורים במגוון רחב של חדרי ישיבות ודיונים, חדרי בקרה ברשויות ומשרדים ממשלתיים.

DM היא הזכיינית הבלעדית מטעם המדינה למתן שירותי אינטגרציה לעולמות המולטימדיה, וככזו, ההתמחות שלנו בתחום גבוהה. אנחנו מכירים ומבינים היטב את צרכי הלקוחות שלנו וכן את גבולות הגזרה המחייבים במערכת הציבורית. בהתאם, אנחנו מספקים את השירות ואת הביצוע – ברמה הגבוהה ביותר.

בין לקוחותינו: צה"ל, רכבת ישראל, כנסת ישראל, משרד האוצר, מינהל התכנון וגופים נוספים.

הטכנולוגיות שמאפיינות את התעשייה

סייבר
סייבר
מערכות שליטה <br>ובקרה
מערכות שליטה
ובקרה
מערכות קריטיות <br>מטריצות KVM
מערכות קריטיות
מטריצות KVM
Unified Communications
Unified Communications

  • רש"ת
    Asset 2

    רש"ת

    רשות שדות התעופה אחראית על בינוי ופיתוח שדות התעופה בארץ, מחזיקה באחריות על תשתיות, מתח נמוך ושמירה מיטבית על המרחב האווירי של ישראל.

  • בנק ישראל
    Asset 2

    בנק ישראל

    בחדרי הישיבות של בנק ישראל מתקבלות החלטות דרמטיות, נרקמים שיתופי פעולה, נקבעות אסטרטגיות לעתיד כלכלת ישראל. לכן, כשבנק ישראל פנו אלינו...

  • מנהל התכנון
    Asset 2

    מנהל התכנון

    לאחר הגדרה מדויקת של צרכי הלקוח, תכננו והקמנו מערכות מולטימדיה חכמות ומתקדמות אשר פוזרו ברחבי הבניין החדש, בחדרי המנהלים, בחדרי הישיבות...