DM בתעשיות השונות

לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי מול ענפים מגוונים. למדנו את תחומי העיסוק שלכם, את המאפיינים הייחודיים של סוגי הארגונים השונים, ואנחנו גאים ביכולת שלנו לענות על צרכים מיוחדים. לקוחותינו המגוונים הם לב ליבה של פעילותנו. אנחנו כאן עבורכם, מתאימים את הטכנולוגיה לצרכים שלכם. עומדים לרשותכם על מנת להבטיח הנאה מקסימלית מהמוצרים והשירות שלנו.

Asset 3

חברות עסקיות והיי טק

מתחמים עסקיים רבים נהנים היום מטכנולוגיה מתקדמת שמותאמת לצרכים מדויקים ומאפשרת עבודה יעילה יותר, נעימה יותר, עסקית יותר. חברת DM חרטה על דגלה להיות מובילה מרכזית במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים – ואתם נהנים.
אנו מחויבים ללקוחותינו למציאת הפתרונות המלאים והנכונים להם – בהתאמה לצרכים. בין אם מדובר בלובי למתחם הכניסה, חדר ישיבות, אולם כנסים, מתחם עבודה או משרדים – אנו מבצעים אינטגרציה דיגיטלית שמאפשרת לכם להיות טובים יותר בעבודתכם.
בין החברות הרבות שהצטרפו למהפכה הטכנולוגית ונהנות ממרחבי עבודה מתקדמים, שלטי מולטימדיה חדישים וניהול חדרים חכם, תוכלו למצוא את: SAP, Intel, כלל ביטוח, PayPal, Amdocs, קבוצת טדי שגיא, מפעלי ים המלח, פיליס מוריס, בנקים מובילים ונוספים.

הטכנולוגיות שמאפיינות את התעשייה

מערכות שליטה <br>ובקרה
מערכות שליטה
ובקרה
Unified Communications
Unified Communications
שליטה ובקרה כללית <br>+ בקרת מבנה
שליטה ובקרה כללית
+ בקרת מבנה
מערכות סאונד מתקדמות <br> מערכות כריזה, הצבעה תמלול
מערכות סאונד מתקדמות
מערכות כריזה, הצבעה תמלול

פרוייקטים בתחום החברות עסקיות והיי טק

  • SAP
    Asset 3

    SAP

    חברת SAP הינה חברת תכנה מובילה שמעניקה מגוון שירותים טכנולוגיים ועובדת עם ממשקים רבים. ככזו, החברה מקיימת ישיבות צוות, הנהלה ופגישות עסקיות...

  • מטרו מוטורס
    Asset 3

    מטרו מוטורס

    חברת מטרו מוטור משווקת אופני וקטנועי ימאהה. החברה שמה לעצמה למטרה להוביל במקצועיות ובחדשנות. על מנת להעביר את הערכים הללו ללקוחותיה, התבקשנו על ידי החברה להקים חדר תצוגה חדשני ומתקדם...