חדשות וארועים

25 באוגוסט 2019 // אירוע חברה

מפעלי ים המלח

הצורך

מפעלי ים המלח היא אחת מחברות יצור האשלג והברום הגדולות בעולם. החברה החזיקה והפעילה 6 חדרי בקרה שונים ופנתה אלינו במטרה לצמצם את כלל חדרי הבקרה לחדר בקרה אחד – חדשני, בטוח ויעיל – שיסייע בשיפור תהליכי התחזוקה והייצור של המפעלים, בשימוש אופטימלי בכוח האדם בחברה ובהגדלת השרידות והיתירות של המערכת.

לשם כך הגדרנו ביחד עם הלקוח מספר צרכים, בהם: הרחקה של כל מחשבי הייצור לחדר בקרה מרכזי אשר ישלוט על כל התהליכים ממקום אחד ויאפשר למשתמשים להתחבר לכל מחשב. כמו כן עלה הצורך לספק ולהתקין ריהוט ארגונומי המותאם לעבודה מאומצת סביב השעון וליצור מערך תמיכה במערכות היצור המורכבות.

הפתרון

לאחר תכנון שכלל התייחסות לכלל האלמנטים הדרושים, ניגשנו לעבודה. התקנו מערכת מיתוג, בקרה ושליטה המבוססת על תשתיות תקשורת לצורך חיבור המחשבים המרוחקים לעמדות העבודה בחדר הבקרה. יצרנו פתרון חכם של יתירות מלאה בתצורת Mission Critical, כך שגם במקרה של הפסקת חשמל בחדר בו מותקנת המטריצה, העמדות בחדר הבקרה יעברו באופן אוטומטי לתצורת גיבוי. סיפקנו והתקנו בחדר הבקרה החדש ריהוט ארגוני ארגונומי של חברת RAUELI שמעניק נוחות מרבית לעבודה 24/7. בתוך כך גם סיפקנו מקלדות מיוחדות של חברת Honeywell.

במסגרת הפרויקט חוברו כל ששת המפעלים לחדר הבקרה המרכזי אשר מסוגל לתפעל את כל התהליכים באמצעות פחות עובדים ובאופן יעיל יותר.